sâmbătă, 26 ianuarie 2013

un tablou cu inimioare

hello again... se cadea sa spun dupa o absenta asa de lunga... si poate si "un an bun pentru toata lumea", chiar daca urarile s-au facut de multisor... mie, una, imi priieste si acum, ca nu strica nicicand inca o urare de bine, mai ales dupa toate rasucelile si zvarcolelile si incurcaturile de la sfarsitul lumii incoace (ala de anul trecut, care n-a mai venit)

chiar daca n-a fost prima mea lucrare de anul asta, a fost totusi una pe care n-am mai facut-o pana acum, asa ca se cuvine s-o mentionez prima, ca pe noutati: cap de lista...

ideea apartine Laviniei, una dintre persoanele cu care am colaborat excelent acum vreo 2 ani pentru invitatiile de nunta si care a gasit pe etsy.com un tablou cu multe inimioare decupate din cartonul invitatiei... si daca i-a placut, m-a intrebat daca as putea sa fac ceva asemanator, iar eu mi-am zis de ce nu?

acesta este originalul gasit pe etsy.com





















aici este varianta facuta de mine... inimioarele sunt ceva mai mari, iar cele cu desene sunt diferite, dar rezultatul conteaza...

tablou handmade cu inimioare aplicate























inimioarele sunt lipite doar pe jumatate, cealalta jumatate fiind ridicata... stau cam ca niste fluturasi cu aripile desfacute

tablou handmade cu inimioare aplicate


si doar ca sa ma lamentez si eu putin... cea mai naspa a fost partea cu alinierea inimioarelor... in rest, no other comments :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...