joi, 22 martie 2012

o jucarie ceva mai noua

Nu ca n-as mai fi avut pana acum vreo oarecare legatura cu desenul sau pictura, dar cele de mai jos sunt chiar primele incercari ale mele in pictura in ulei.
Punct ochit - punct lovit... am pus mana pe culori, carton panzat si cateva pensule si am inceput sa experimentez. Dat fiind ca sunt primele experiente in domeniu, zic si eu ca mai e loc pentru multe alte experimentari si insusiri de tehnica ca doar si cei mai mari maestri si-au petrecut mare parte din copilarie ucenicind si invatand de la altii. Insa, asa cum ma incuraja profu' de la scoala de arta: "stai linistita... se poate si mai rau..." incerc sa ma linistesc zicandu-mi ca sunt pe calea progresului si sa-mi acord putina indulgenta :)))


 

 


Tablourile sunt miniaturale, de aproximativ 12x21cm (cele mai lunguiete, de sus) si 15x15cm (cele mai patratoase, de jos), culori de ulei pe carton/placaj panzat, cu teme ce tin de zona crepusculara (nu ca n-ar fi vizibil lucrul asta)... cred ca e o tema buna de studiu si deprindere de tehnica, desi mi-au dat ceva batai de cap norisorii si unduirile apei... in rest, tine de perseverenta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...