duminică, 12 iunie 2011

Out of Africa...

Titlul nu are nicio legatura cu ceea ce prezint eu. Este de fapt titlul unui film (cu Meryl Streep si Robert Redford) si al unei carti autobiografice a baronesei Karen von Blixen-nu-stiu-cum care mi-au placut, ambele in acceasi masura.
Mi-a venit in minte gandindu-ma la un nume pentru girafa mea. Ma gandeam la girafa din "Madagascar" dar pur si simplu nu-mi aduc aminte cum se numea.
Nu ca ar fi asa de important ca fiecare personaj desenat de mine sa aiba vreun nume, insa mi-ar fi placut sa pastrez continuitatea pentru Mirciulica...





















invitatie pentru botez, cu manson plat pe care este aplicata o girafa desenata in acuarele si decupata pe contur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...