vineri, 7 august 2015

pahare gravate

cam de anul trecut, tot pe vremea asta, posed unealta de gravat, careia ii prevedeam un viitor muncitor si luminos si o vedeam sfaraind de cate proiecte ii pregatisem... pana anul asta nu mi-am gasit ragazul pentru a o intrebuinta cum se cuvine... i-am dat de lucru putin, cand cu paharele gravate pentru nunta prietenilor mei (cei cu invitatiile ciocolata) si ca sa nu mai treaca un an de nefolosinta, am gravat 2 perechi de pahare cu motive de nunta (ca tot e sezonul deschis), o pereche mai serioasa si una caricaturala (pe care le puteti gasi la standul Divers Bazar de la Metrou Unirii 2)

pahare gravate manual - 60,00lei/set2buc






























pahare gravate manual - 60,00lei/set2buc

pahare gravate manual - 60,00lei/set2buc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...