marți, 23 iulie 2013

teza de 10 ani...

nu cu foarte mult timp in urma am fost solicitata sa fac niste invitatii pentru revederea de 10 ani de la terminarea liceului, invitatii care sa semene cu un caiet de teza... teza la recunostinta... recunostinta fata de profesorii care ne-au indrumat primii pasi spre viata de adult

ideea cu teza mi-a fost sugerata si nu-mi apartine, ci doar partea grafica... dar mi s-a parut interesanta si haioasa

invitatia este dintr-un carton crem cu irizatii aurii, dimensiune 14x17cm, cu plic asortat...

invitatii revedere 10ani de la terminarea liceului - stil caiet de teza



















apoi, pentru momentul revederii, am facut si diplome pentru profesori, pentru ca asa era normal.... daca au primit nota zece in teza, sa primeasca si diploma de absolvire  recunostinta

diplome pentru profesori la revederea de 10 ani de la terminarea liceului




















iar pentru colegi, cate o agenduta cu numele si datele de contact ale tuturor colegilor

carticele-agenda cu datele de contact ale colegilor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...