vineri, 17 mai 2013

o felicitare speciala

cu putin timp in urma l-am sarbatorit pe profu' de la pictura, iar mie mi-a revenit sarcina de a face felicitarea... hmmm... nu prea am facut pana acum felicitari pentru barbati, adica nu un model special si ma tot gandeam ce elemente grafice sa pun pe felicitare astfel incat sa se potriveasca cu omul si momentul... nimic mai simplu daca iau in consideratie meseria de pictor, asa ca am desenat intai in penita si tus cateva elemente specifice: o paleta de culori, niste pensule si un tub de vopsea si pipa - elementul de legatura... in rest totul a fost simplu, am mai adaugat o textura cu litere imprastiate pe cartonul maro, care duc cu gandul si la meseria de dascal, mester de cuvinte... pentru putin volum si iesire din platitudine, tagul decupat ce contine mesajul si pipa sunt putin inaltate fata de restul felicitarii

felicitare personalizata - danique


















am avut putine emotii inainte de a o darui, mai ales ca l-am luat prin surprindere, dar dupa reactie, zic ca impactul a fost pozitiv

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...