luni, 9 iulie 2012

sezonul fluturilor

hotarat este sezonul fluturilor, chiar daca ar fi sa ma iau numai dupa cererea de invitatii cu fluturi din ultima vreme

modelul de mai jos este unul pe care l-am mai facut, este dintre primele modele de invitatii pe care le-am conceput, initial pentru o prietena a mea, acum vreo cativa ani, iar apoi l-am mai refacut si pentru alte persoane doritoare de fluturi :))

ce mi-a placut cel mai mult de data asta este un pasaj din Sfanta Taina a Cununiei - sau cel putin asa cred eu... :)) - postat pe prima pagina a invitatiei si suna asa:

"Insuti si acum Stapane, intinde mana Ta din sfantul Tau locas si uneste pe robul Tau... cu roaba Ta..., pentru ca de catre Tine se insoteste barbatul cu femeia. Uneste-i pe dansii intr-un gand, incununeaza-i intr-un trup, daruieste-le lor roada pantecelui, dobandire de prunci buni"





















dimensiuni invitatie 105x150mm
baza carton rosu + insert text din hartie perlata ivoire/crem, cu fluturas semidecupat cu aripile bordate cu glitter rosu

http://www.invitatiihandmade.ro/inn413_zoom.htm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...