joi, 26 iulie 2012

20 de ani... intalnirea...

acum ceva timp am prezentat o invitatie pentru intalnirea de 20 de ani de la terminarea liceului, iar acum o sa prezint si restul produselor pe care le-am proiectat pentru evenimentul respectiv

am fost placut surprinsa si chiar impresionata de grija si atentia la detalii cu care a fost organizata aceasta intalnire si de mestesugul cu care fostii profesori au stiut sa formeze un colectiv asa de unit

mi-au placut si pozele pe care le-am primit ulterior si m-a impresionat bucuria revederii de pe chipurile colegilor... ce mai... tot respectul pentru acesti profesori, caci lor li se datoreaza mare parte din parcursul oamenilor pe care i-au format


la intalnire, profesorii au primit cate o diploma de onoare din partea fostilor elevi, cu toata recunostinta cuvenita




















si cate o carticica continand toate numele si datele de contact ale fostilor elevi





iar colegii, au fost onorati cu cate o diploma de participare, ca cei 20 de ani trecuti sa fie cumva marcati in amintire



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...