luni, 13 iunie 2011

un cadou haios

Cand am inceput sa fac paharele pictate pentru miri, nu m-am gandit ca pot fi folosite si drept cadou pentru un proaspat casatorit cuplu, ceea ce acum mi se pare cea mai draguta idee.
Recent insa, m-a abordat cineva care dorea sa faca un cadou haios.

Marturisesc ca ideea si personajele nu-mi apartin, eu doar le-am redesenat si modificat pe alocuri, iar rezultatul ma face sa zambesc de cate ori revad desenul si acesta este singurul motiv pentru care il expun (nu vreau sa-mi insusesc drepturi de autor pentru ceea ce nu-mi apartine in totalitate)

























Sper sa aiba si asupra voastra acelasi efect si sa va bine-dispuna ca si pe mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...