marți, 7 iunie 2011

punctul O

Greu de stabilit cu ce sa incepi...
M-au chinuit o vreme cateva ganduri legate de blog, daca sa amestec in acelasi blog produse diferite sau sa aleg cate un jurnal pentru fiecare dintre ele, dupa specific. Ma refer aici la invitatii handmade si bijuterii handmade.
Dupa lupte seculare care au durat cateva zile, am decis ca e mai bine ca fiecare sa stea la casa lui si, prin urmare, asa se naste blogul meu pentru invitatii handmade.
Iar pentru ca treaba cu invitatiile vine mai din urma, m-am mai chinuit putin pana sa decid cu ce sa incep. De data asta insa, luptele n-au mai fost seculare...
Asa ca "punctul O" pentru acest blog nu reprezinta nici pe departe prima mea incercare in materie de invitatii, ci una din cele mai recente, dar care mi-e foarte draga.
























... o invitatie cu fluturasi pictati manual, in culori acrilice, legata cu o fundita asortata, realizata pe carton crem cu irizatii aurii, distins si simplu in acelasi timp.
Sper ca invitatia sa va placa si voua cel putin cat imi place si mie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...