joi, 9 iunie 2011

invitatii de nunta (... pentru ingineri) cu fluturasi negri

provocarea mea cea mai mare este sa gasesc metode noi de pliere si inchidere pentru invitatii desi ma preocupa suficient de mult si partea estetica si povestea pe care o poate spune invitatia;

bineinteles ca am fost foarte incantata cand am reusit sa scot modelul acesta cu fluturasi, dar incantarea m-a tinut pana am realizat ca trebuie sa fii inginer ca sa iti dai seama de felul in care se deschide;

recunosc ca e destul de amuzant sa vad persoane care rasfoiesc catalogul si trag de toate colturile invitatiei, doar-doar s-o deschide cumva... asta daca persoana respectiva nu e inginer... caci am remarcat ca sunt si din cei care se prind din prima...

initial modelul a fost cu fluturasi crem bordati cu glitter auriu, dar discutand cu niste clienti am ajuns la concluzia ca putin contrast nu i-ar strica si asa a aparut aceasta variatie cu fluturasi negri bordati cu glitter auriu, care mi se pare mult mai reusita decat cea initiala... parerea mea...


















invitatii de nunta realizate manual din carton crem cu irizatii aurii, decorate cu doi fluturasi din carton negru, cu aripile bordate cu glitter auriu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...