joi, 20 noiembrie 2014

botez cu girafa - invitatii si plicuri de bani

de prin vara de-abia-mi mai trag sufletul si-mi dezmortesc degetelele de cat am pictat si desenat obiecte pentru targurile la care am participat cu produse handmade si, printre picaturi, abia am mai apucat sa lucrez la comenzile de invitatii... da, a cam fost un an galopant din punctul asta de vedere... am lucrat si tot lucrat, dar n-am regretat niciun moment din aglomeratia prin care am trecut si inca mai trec, caci am ajuns la concluzia ca e bine sa fii permanent ocupat si preocupat de ceva, ca sa nu ai timp sa dai atentie zgomotelor din jur... si de asta am parte cu varf si indesat, gratie vecinilor mei nu prea gratiosi...

cand credeam ca am incheiat sezonul de invitatii pe anul asta, am mai primit o cerere si a fost chiar pe gustul meu, pentru ca este una din invitatiile care-mi sunt cele mai dragi, cu girafa desenata de mine acum ceva timp si care mi-a picat cu tronc de la inceput pentru zambetul smecher si figura ghidusa

invitatiile de botez sunt pliate in 3 parti (gate fold) si prinse intr-un manson plat pe care am aplicat girafa decupata pe contur... cartonul este crem cu irizatii aurii, iar dimensiunea invitatiei, 105x150mm

invitatii de botez cu manson si girafa aplicata pe manson
























iar pentru papetaria asociata, adica numere de masa si plicuri de bani, am folosit acelasi desen cu girafa, ca sa ne asortam cu invitatiile... mie, tare dragalase mi se par

placecarduri si numere de masa cu tematica girafa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...